Booking.com
Booking.com

3 Mar 2014

Baru Ko Tahu

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia semua. Akibat daripada ajakan ke gym semalam kini zumal dah rasa lenguh dan sakit2 badan. Letih pun ada. Nasib baik la zumal ni bersemangat waja dan datang juga bekerja tapi tengok la muka tu. Hehe. Teruk kan? Salam Isnin dan selamat bekerja untuk semua. Wassalam.

6 comments:

  1. mula2 mmg mcm tu.. lma2 nnti ok la...

    ReplyDelete
  2. Penat tu hilang jap je tapi rasa sengal2 seluruh badan tu je belum hilang lagi :)

    ReplyDelete
  3. semalam zizie berkayak, bangun2, sakit tangan.. 2x5 la kita ni en zumal.. hahaha..

    ReplyDelete