Booking.com

9 Feb 2014

Yeo's Pilihanku



yeos-minicontest-300x250 Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia, dalam seharian bekerja kita perlu sihat dan bertenaga. Betul tak? Sememangnya betul. Hari ni Zumal nak kongsikan sesuatu. Sebab tu Zumal memilih cara sihat untuk memulakan hari. Zumal tak lupa untuk bersarapan kerana sarapan akan memberi kita tenaga untuk memulakan hari. Zumal biasanya akan mengambil sarapan 2 keping roti bersama Kacang Panggang Yeo's. Kenapa Zumal pilih Kacang Panggang Yeo's? Ada sebabnya. Nak tahu kenapa? Pertamanya Kacang Panggang Yeo's adalah makanan rendah lemak yang diiktiraf oleh USA Dry Bean. Keduanya produk ini tiara MSG dan paling penting ianya disahkan Halal oleh Jakim.

Mesra pengguna, mudah dibuka

Hidangan berkhasiat

Kadang-kadang masa tengah hari, Zumal selalu menghilangkan dahaga dengan produk minuman Yeo's. Ini kerana minuman Yeo's tanpa pengawet dan kurang manis. Tetapi bila terlalu panas Zumal akan buat minuman Yeo's ni jadi lebih hebat. Nak tahu macam mana? Mula-mula masukkan buah-buahan cocktail, letakkan seikit ais (tiada ais pun boleh) kemudian tuang air minuman Yeo's Teh Krisantimum dan sedia untuk diminum. Sedap!!! Tak percaya? Cubalah sendiri. Yeo's Pilihanku!!! 
Yeo's Teh Krisantimum

Masukkan buah-buahan cocktail

Masukkan Yeo's Teh Krisantimum

Sedia Dihidangkan




Sepetang Bersama Blogger dan Yeo's 2014
Mari bersama-sama memeriahkan majlis gilang-gemilang Sepetang Bersama Blogger dan Yeo’s 2014, sila klik gambar di atas untuk mendaftar sekarang.

Jangan lupa follow sosial media Yeo’s Malaysia sebagai tanda terima kasih menjadi penaja utama Sepetang Bersama Blogger 2014.

17 comments:

  1. tak pernah pulak makan kacang panggang in a sandwich.nak kene try ni :D

    ReplyDelete
  2. ayie slalu ratah je kacang panggang tu,cedap! =)

    ReplyDelete
  3. betul..mun suka semua produk yeos..hehe
    all the best..

    ReplyDelete
  4. Memamng sedap minuman yeo's ni.
    *done like dan G+
    blog kamu ada malware ke?

    http://www.adarain.com/2014/02/status-halal-produk-yeos-diragui/

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.. Tahniah buat Zu Mal terpilih jadi peserta. Artikel yang amat menarik. Semoga berjaya buat anda.

    Ada masa jom terjah entri saya juga:

    Contest Hebat Bersama Yeo's Pilihanku

    ReplyDelete
  6. Saya datang dari senarai penyertaan #SBBYeos2014 dan dah tekan G+ pada entri ini.

    ReplyDelete
  7. sama la..yumida pun ske letak kat burger n roti..sedap!
    done klik g+ artikel yeos zumal..all d bez zumal

    ReplyDelete
  8. sama la..yumida pun ske letak kat burger n roti..sedap!
    done klik g+ artikel yeos zumal..all d bez zumal

    ReplyDelete
  9. Sedap kacang panggang tu...makan begitu saja pun buleh :)
    Good luck...G+ satu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu BM, produk Yeo's menepati citarasa rakyat Malaysia ;)

      Delete