Booking.com
Booking.com

16 Feb 2014

Sepetang Bersama Blogger 2014



 Assalamualaikum dan Salam Blogger
Rakan-rakan blogger zumal dah dapat info mengenai #sbb2014 nie?
Boleh zumal tahu siapa yang nak pergi nanti?
Zumal masih terkial-kial nak join ke tak tapi hati nie rasa teringin nak pergi...
Jom la join sama-sama yer...
Macam-macam hadiah menanti tau
Pelbagai hadiah menarik untuk dimenangi 

Yang penting boleh jumpa otai2 blogger kat sana
http://curium-cr.com/my-5962578



Pada tahun nie Sepetang Bersama Blogger 2014
diadakan di Saloma Bistro Kuala Lumpur 
pada 8 Mac 2014 bermula 10 pagi hingga 5.30 petang
Jom la yer...



8 comments:

  1. waaa..mcm best je? tp xsure ade mase ke x nk g nnt..

    ReplyDelete
  2. Insha Allah dilain waktu diberi kesempatan oleh Nya

    ReplyDelete
  3. boleh bawak anak sekali ke?hihiiii... aritu perhimpunan blogger kat the mines tak dapat nak pegi walaupun rumah dekat sangat. hope kali ni boleh la pi...

    ReplyDelete