Booking.com
Booking.com

22 Feb 2014

Jana Income Dengan Smartphone

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia buat semua pengunjung duniazumal... Hari nie zumal nak share 1 peluang kepada anda untuk jana income melalui smartphone anda. Pernah tengok logo 'w' macam zumal sharekan untuk anda tu? Dengan aplikasi tu la zumal boleh jana income. Anda semua nak tahu tak? Nanti zumal sambung lagi ok... Itu pun kalau anda nak jana income macam zumal... Kalau nak, sila komen kat entri ini. Wassalam...

5 comments:

  1. Nantikan perkongsian zumal kejap lagi

    ReplyDelete
  2. pernah nampak org post.. why not zumal share.. teringin jugak nak tahu..

    ReplyDelete
  3. Ok semua, zumal dah pos entri sambungan jom baca
    http://duniazumal.blogspot.com/2014/02/wow-mobile.html

    ReplyDelete