Booking.com

17 Feb 2014

Hari Keluarga

Assalamualaikum dan salam blogger buat semua, macam biasa setiap hujung minggu adalah hari untuk bersama keluarga. Macam tu juga zumal, tapi kat rumah zumal hanya bersama tok tapi keluarga kami ramai dengan kucing. Hari-hari biasa mereka dikurung dalam sangkar. Biasa la tiada siapa nak jaga. Bila cuti baru ada kelapangan untuk zumal lepaskan mereka. Betapa seronoknya mereka bermain. Lari ke sana, lari ke mari. Kadang-kadang rasa takut terpijak pula yang kecik-kecik tu. Kali ni zumal kongsikan aksi bakal mereka. Anda semua buat apa pada hujung minggu?

Kajol kucing ketiga berwajah sama 


Cheeto usik mommy Teh 

Cheeto paling manja dan nakal 

Terserlah kenakalan 

Teh nie mommy kepada kucing zumal 

Cheeto suka duduk dekat tok 

Ini namanya Kabu 

Beah, yang paling penakut 

Teh bergurau dengan Kajol 

4 comments:

  1. comel la diroang tu zumal..so kiut!
    kucing yumida main kat luar umah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zumal takut hilang je, sebab tu kasih dorang main dalam rumah

      Delete
  2. Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya juga ya. Terima kasih.

    Alamak, blog ni ada malware lah, perlu bertindak segera ni-Tuan Blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam, terima kasih sudi datang ke blog zumal....

      Delete