28 Feb 2014

Apelah Nasib Aku

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia, kesian sesumpah tu mati tak sempat balik rumah dia. Hehe. Kucing zumal yang paling senior tu tangkap sesumpah nie nak kasi anak2 makan. Ade ke patut. Anak dia tu baru umur 2 bulan, nak pegang garfu pun tak tahu camne la nak makan sesumpah yang panjang 1 kaki tu. Sia-sia je kematian sesumpah tu. Jom tengok Ryujin Juwara bersama kucing2 zumal :)

5 comments:

  1. hihihihi..gnas ye kucing tu..hihihi:)

    ReplyDelete
  2. lumrah alam.. tapi rugi la, tangkap penat2 tapi anak x makan..

    ReplyDelete
  3. Mak dia tolong suapkan kot, hehehe

    ReplyDelete