Booking.com
Booking.com

24 Feb 2014

Aku Penerima BRIM


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia
Alhamdulillah duit BRIM zumal dah terima pada hari Sabtu lepas terus ke dalam akaun cimb zumal. Mulanya ingat tak dapat sebab baru2 ni cimb tukar ke nombor akaun baru selepas tamat tarikh kemaskini BRIM tu. Gelisah juga zumal rasa. Tapi bila check akaun tengok duit dah beranak. Senyum sorang2.
Rasa bersyukur sangat dapat bantuan dari kerajaan yang memahami... Hehe... Biasalah pendapatan zumal tak tetap jadi dengan adanya BRIM ni dapat juga menampung kekeringan kocet yang kadang kala berlaku... Apa pun kalau nak bagi lagi pun boleh :) 

p/s zumal bersyukur dengan apa yang ada :)

8 comments:

  1. Biasalah zumal nie bergaji kecil, harapkan bisnes untuk tampung serba sedikit :)

    ReplyDelete
  2. menyesal pulak xmintak haritu.. huhu..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Semoga rezeki dimurahkan.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. rezeki, hubby saya pun dapat :-)

    ReplyDelete
  5. A'ah, orang kasi kita terima dengan tangan terbuka.... Kikiki :)

    ReplyDelete