21 Jan 2014

Macam-macam: Alzheimer ke Amnesia?

nyanyuk ler
Assalamualaikum semua, pagi ni sesaje zumal nak kongsikan apa yang zumal sering alami. Selain tu harap kawan-kawan dapat la memberikan idea atau petua untuk zumal yer. Sejak akhir-akhir nie zumal selalu je lupa. Adakah itu penyakit bila dah jangkau 3 series nie? Tak kot. 3 series pun still young. Haha perasan muda. Tapi yang peliknya tok zumal yang dah 73 tahun ingatan lebih ok bahkan tok zumal yang selalu ingatkan zumal. Kekadang tu masuk bilik air boleh lupa tutup air. Jangan jadi lupa pakai baju gi keja dah ler. Aduhai. Takkan la zumal ada Alzheimer ke, tak sepatutnya kot ataupun Amnesia ker. Entahlah. Moga tiada la penyakit begitu. Ya Allah, selamatkanlah zumal dari penyakit-penyakit yang merbahaya. Kalau kawan2 ada idea untuk kurangkan masalah zumal nie sila kongsikan yer. Terima kasih.

#dah makan kismis pun masih jadi pelupa :(

2 comments:

  1. salam ziarah zumal.zumal nk masok 3siri ye..kite pown dlm 2 taon lg akan mengikuti juga..normal lewtew..tpi cube makan habatus sauda or al zafran..dpt mengkatkan ingatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe terima kasih kerana berkongsi dengan zumal. Zumal dah jangkau 3 series awal bulan hari tu.

      Delete