Booking.com
Booking.com

8 Oct 2013

Hujan

Assalamualaikum semua...
Dari hujung bulan lepas sampai sekarang cuaca kat Perlis nie tak stabil. Tengok langit cerah tetapi tetiba hujan turun. Asyik hujan jer. Zumal nie tak tahan sejuk. Pergi Cameron Highlands pun zumal demam. Sekarang ni duk rasa tak selesa sangat-sangat. Tak apela sekadar hujan. Nak Banjir lagi ker?  Moga tidak berlaku bencana banjir besar macam pada tahun 2010 dan 2011 dahulu. Serik. Habis barang-barang rosak. Lagi satu penat bila nak menyuci rumah nanti. Kanak-kanak jer yang seronok banjir nie. Tapi seronok tu sekejap jer, malang tak berbau. Minta kawan-kawan doakan yer moga tak banjir.

5 comments:

  1. hujan rahmat. moga2 tak ada la banjir tu. :)

    ReplyDelete
  2. Haiiiii..Cakkk!!
    done follow sini no. 78
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. sini pun hujan tadi.. dari tengahari..skarang dah usai..

    ReplyDelete