Booking.com

13 Sep 2013

Dari Hati, Ke Hati, Dalam Hati, Hati-hati...



Sejak akhir-akhir ni zumal rasa tak tenang, tak seronok untuk melakukan tugas harian. Semua kerana hati. Bukan kerana jatuh hati taw. Nie sebab semakin hari semakin sakit hati disamping selalu makan hati. Makan hati ayam tak pe jugak. Sedap. Ini masalah tak sedap sampai hilang fokus, hilang mood dalam melakukan tugas harian zumal. Zumal tahu ada mata yang memerhati apa yang zumal lakukan tapi dah lebih sangat kot. Apa pun zumal kenalah hati-hati. Lagi pun zumal memang tahu siapa orang tu. Apa kes yang dia sakit hati sangat dengan kerja-kerja zumal nie. 

Zumal sabar je la dan terus hati-hati dengan mata yang memerhati tu. Zumal sedar siapa diri ini. Apa pun rasa senang hati sebab esok dah cuti... Hehe.. Boleh la tenangkan hati dan pergi makan kenduri besok.

No comments:

Post a Comment